tirsdag 28. februar 2012

Jord"gumman" vår....


Alven vår har vore på sitt første karneval..... Mor har tenkt at ho skal prøve å bruke det vi har heime, kanskje klare å sy om noko etterkvart og ikkje bruke så mykje peng på slike festligheiter som kjem til å komme år etter år. Men så såg eg dette superskjønne antrekket..... til ein ganske så grei pris faktisk.... Så då vart det eit lite jordbær på karneval i barnehagen i år....
Skjønningen vår!  ...som ikkje er like medgjerlig når ho skal fotograferast lenger... ;)

Jordbær på svensk = jordgubbe, gumma betyr liten "dame"/kjælenamn på gode, skjønne jenter. Dermed: jordgumma :)

4 kommentarer:

  1. Åååå så søt da!!!!
    Da min gutt, som er 9 om noen dager, skulle på karneval for første gang, kom han i en søt liten bie drakt! Sånn ekkel i stoffet som kledde noe veldig husker jeg.... Men så søt da! Det tok ikke lang tid før søt perioden var og han skulle stille i batman el speiderman drakt!!!!!!!
    Kos dere masse! Ha en flott dag. Kommer snart innom. Ida

    SvarSlett
  2. Det er det søteste jordbæret jeg noengang har sett...
    Og så jeg som er så glad i jordbær, hihihi.
    Dette er bilde til å bli i godt humør utav.

    TAKK Anne og god helg klem fra Anne ;o)

    hjeeeelp Anne, du har kommentarsperre på, vet du det?
    Nå er det blitt så mange tegn de forlanger at jeg har et svare strev med å tyde...

    SvarSlett
  3. Åh....for et skjønt lite jordbær :)

    SvarSlett
  4. å utrolig skjønn liten jordbærjente :)

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Veldig kjekt å oppdage nye bloggere som også har vært gjennom byggeprosessen :) Kjempefint hjem dere har! Har bare sett litt enda, men har lagt meg til som følger så jeg kan titte innom igjen :) Jeg syns sort dør er råfint, men siden vi skal ha rødt tak, følte jeg det ikke passet helt, ellers hadde jeg valgt det også ;) Gleder meg til å se mer :)

    Ha en herlig lørdag! :)
    Klem Anne

    SvarSlett