torsdag 3. november 2011

Alverommet


I anledning alven vår sin 2årsdag, så tenkte eg vise nokre glimt frå alverommet.
Velkomen inn :)


Benken er kjøpt hos Mitt Rom på Nesttun, ein herleg "godtebutikk"...
Fillerya på golvet har svigermor laga. Vi har ei blå liggande òg, for desse fekk vi medan alven var i magen og før vi visste om det var ei lita jente eller ein liten gut på veg!


Tallerkenhylla kjem òg frå Mitt Rom. Ikkje noko revolusjonerande å bruke desse til bokhyller, men det er verkeleg kjekt å få sjå dei flotte framsidene på bøkene!




Sengeteppet frå Gripsholm sett mellom sprinklane på senga.
No er tankane rundt: kor tid er det på tide å skifte ut sprinkelsenga med ei juniorseng?!?


På veggen over senga heng det fine print/plakatar frå Sagen Vintage, og heilt til høgre eit englebilete som eg hadde over senga då eg var lita :)


Var litt usikker på korleis det ville vere med wallstickers på ein panelvegg, så då var det greit at ikkje det kosta for mykje.
25,- hos Søstrene Grene!!
Og så vart det jo fint òg, syns eg :)


Speledåse frå Kremmerhuset.


Som bileta over og under viser så er eg ganske svak for Mailegprodukta... Og heldigvis er det ikkje berre mor som er glad i dette, alven leikar mykje med dette òg. No for tida er det prinsessen på erten som er veldig populær - ho følgjer med stort sett overalt i huset!




Ønskjer alle ei riktig god helg - snart iallfall! :)

4 kommentarer:

  1. Å så flott og koselig, Alven føler seg nok som en prinsesse på erten! Stilen er en drøm for små og store :-)

    SvarSlett
  2. Ååååå, noe så fiint!
    Lille heldige Alva som er så elsket..
    Skjønne, skjønne detaljer overalt.

    Jeg koser meg med bladene dine Anne og er så glad for de :o)
    Det var så koselig å få besøk av deg og ditt herlige vesen!

    Nyt helga og klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Så kjekt ¨å få en kikk inn på Alvarommet :o9
    Mange koselige detaljer....og mailegfigurene er bare skjønne!!

    ha en fin søndag i gråværet

    SvarSlett
  4. Så mye fint å se på.....har bladd opp og ned og opp igjen.....Mvh ida

    SvarSlett