søndag 9. oktober 2011

2-årsdag!


Det er verkeleg heilt utrulig kor fort tida går.... Det er noko vi ofte seier, eg veit det, men eg meiner det verkeleg òg! Torsdag 1.oktober 2009, kl.17.25, ein flott haustdag, kom alven vår til verda. Tenk, det er to år sidan allereie!


No er altså den etterlengta godjenta vår blitt 2 år, eller "tor jette" som ho sjølv seier ;) ,
og dette må vi sjølvsagt feire!


Familie frå Noreg og Sverige, fadrar og nokre "småkompisar" har fått vere med og feire alven vår, og hovudpersonen sjølv har vore svært nøgd!


Sjølvsagt måtte ho få vere med og hjelpe til med bakinga,
og sjølvsagt måtte ho ha "kona på håve" heile tida :)


Eit festdekka bursdagsbord!
Tallerkar og koppar frå Green Gate, kjøpt på Anemone, og heimelaga vimpelrekke i vindauget.
Eg kom på kvelden før festligheitene at vimplar hadde vore kjekt å ha. Då eg ikkje har
symaskin vart det ei anna løysing med papir frå Tilda.
Syns det gjorde seg i vindauget, om eg får sei det sjølv ;)
...til og med husbonden syns det vart fint med litt "vinaugepynt"!...


Muffinsstativet har vore mykje i bruk, både til eigne muffinsar, men òg til venninner som har hatt barnebursdagar i heimane sine. Syns det gjer seg på bordet!



Eg er ikkje så veldig stor tilhengjar av godteri til sånne småtassar som enno ikkje veit kva det er... Alven vår et ikkje (får ikkje..., men har aldri heller spurt etter om ho ser at andre har) "snop".
Men det er klart at ei overrasking til gjestane er koseleg likevel, så her fekk veslejenta dele ut ein pose til kvar vesle kompis før dei gjekk heim. Innhald: såpeboblar og kjeks (med sjokolade inni!! ;) ).


Med ønskje om ei riktig god veke!
- eg skal nyte haustferien :)
Anne

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vesle Alva!
    Ser ut som en flott bursdagsfeiring....og snop er ikke nødvendig! Der er så mye annet de kan spise :o)
    Årene går fort...plutselig er de voksne...så kos dere masse!!

    SvarSlett
  2. Heldige,heldige lille Alva..
    Tenk om alle små blei så tydelig satt pris på.
    Nyyydelig pyntet Anne.
    Gjennomført og jentete:)

    Takk for titten og klem fra naboen:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for veldig hyggelig hilsen på bloggen min og velkommen som følger skal du være!! Koselig blogg du har også, nydelig stue. Gratulerer med veslejenta, så flott du har stelt i stand!!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    Så fint du har pyntet bordet! Perfekt til en liten jente med GreenGate fatene og krusene :)
    Ser veldig fint ut hjemme hos dere :)
    Jeg har lagt av en eplekasse og den siste dørmatten til deg. Bare hent de når du får tid, de ligger her til deg.
    Ha en fin uke videre!
    Henriette :)

    SvarSlett
  5. Hei igjen!
    Bare hent tingene dine når du får tid du! De ligger her til deg :)
    Ha en kjempefin helg!
    Vi sees!
    Henriette :)

    SvarSlett
  6. Søte Anne - JA TAKK, jeg vil veldig gjerne ta imot interiørblader hos deg:)

    Jeg sitter og syr i kjelleren senere i kveld om du har lysst å ta en tur:)

    SvarSlett