lørdag 4. juni 2011

Eit lite livsteikn.... med ein stemningsrapport!

Hei alle saman!
Det er veldig stas å få tilbakemeldingar, både her på bloggen og ellers, om at folk ønskjer nye innlegg. Og det er ikkje lysten det står på!! Eg har bare vore så usikker på kva eg skulle blogge om, kor mykje eg skulle vise fram, skillet mellom det offentlege og det private.... Eg veit ikkje om eg er blitt så veldig mykje klokare, meir enn at eg blir så utrulig inspirert av andre sine bloggar eg er innom, og at eg har så lyst sjølv! Så då prøver eg igjen, så får vi sjå kvar vegen tek meg :) Satsar på at lyse, fine (forhåpentligvis..) sommardagar og kveldar, ferie som snart står for døra, og ein tentamensbunke som minkar, gjer meg litt meir bloggeklar igjen!
Eg har lenge hatt lyst på to dekkstolar, eg såg liksom for meg at det ville vere fint å ha framme på terrassen, og for litt sidan fekk eg det! Fekk og fekk.... kjøpte, med ei fantastisk pengegåve til 30årsdagen min for nokre år sidan.
Pionar er vakre!
Ein liten stemningsrapport frå Bjørnefjorden ein fredagskveld i ti-tida.... herleg!
Hortensia er òg blitt ein favoritt... ute som inne! Ganske artig eigentleg, det er ikkje SÅ mange år sidan eg syns dette var skikkelege bestemorsblomar, og det var ikkje med ein positiv undertone den gong ;)
Dette nydelege kruset har eg fått frå mi kjære kusine, har to til med andre motiv. Små herlege detaljar i mønsteret, både inni og utanpå....
Ser du vingene til bia nedi kaffien? :)

Med ønskje ei riktig god helg, og at innlegga mine skal bli litt meir hyppige framover ;)
Anne :)
PS: Det vart jo veldig så oppstilt og dandert på terrassen i kveld, snur eg meg så ser ein litt meir av kvardagen ;)

4 kommentarer:

  1. JIPPI,der var du tilbake jo- og med litt av noen bilder!!
    Herlige, inspirerende sommerbilder, vakkert dandert og med den mest fantastiske utsikt...!

    Takk for titten og klem fra Anne til Anne:o)!

    SvarSlett
  2. Heisann Anne
    En nydelig stemningrapport fra terrassen din......
    Jammen kjekt med et innlegg fra deg....du aner ikke hvor mange ganger jeg har vært innom doen din nå altså :o)
    Kjempefine dekkstoler...disse har ikke jeg sett noe sted. Har bare en sånn vanlig en jeg....hihi
    Tenker det er travelt i innspurten nå....men snart kan du nyte ferie tenker jeg :o
    Dette året har gått så fort....og spennende hva gutten min skal til med til høsten!

    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  3. SØTE Anne!
    I går fikk du meg til å grine så det holdt!
    FOR en vakker kosert i Os kirke.Og din solosang, hjelpe meg...Jeg hadde glemt lmmemtørkle og måtte på et tidspunkt studere takbjelkene sin konstruksjon...;o)
    (Eller de vakre dekorasjonenen både fra taket og i vinduene-lekkert!)
    Nei, dette var første gang jeg hørte på dere, men så absolutt ikke den siste.
    TAKK Anne!

    SvarSlett
  4. Fantastisk fine bilete Anne!!! Dette kan du! Klem

    SvarSlett