torsdag 7. april 2011

Litt reklame....

Eg har vore skikkeleg svimete på blogginga lenge no.... trur kanskje at eg "datt litt i do" etter innflytting og sjukehusopphold med alven og slikt.... Og så er eg jo så veldig fram og tilbake på kva eg vil blogge om/kor mykje eg vil vise av heimen vår....osb.... Men eg syns det er superkjekt med blogginga, og ikkje minst med å få kikke inne på andre sine flotte bloggar!!!



Men i dag skal eg rett og slett reklamere litt ;) Den siste tida har gått til øving, øving og øving - og i morgon brakar det laus med ein ny "konstellasjon".


Velkomen dersom du skulle vere i området! :)



3 kommentarer:

  1. Hei, Anne! Tusen takk for kjempe-koselig hilsen!!

    Masse lykke til med konsert! Så gøy! Ser ut til at vi har flere interesser enn bare hus og hage og Italia til felles;))

    Ha en super helg!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Så fin artikkel! jeg hadde aldri lest Midtsiden før min bror var i den forleden (i anledning ansettelse som kjøkkensjef på Oseana). Skulle gjerne hørt deg, men spørs om det blir tid fremover. Men lykke til med konserter!:)
    Og takk for koselig hilsen hos meg, lekehuset til lillemor har vi kjøpt på Toys R`Us i fjor. Da kom det umalt med et stygt, grønt plasttak. Vi har malt det og mannen har snekret nytt tak, så ble det veldig fint!:) Ha en flott helg. Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Hei hei min navnesøster:o)

    Du legger igjen så koselige kommentarer inne hos meg og jeg savner innlegg fra deg...?

    Klem fra naboen:o)

    SvarSlett