torsdag 2. desember 2010

Kjapp oppdatering!

Ei kjapp oppdatering med eit lite biletras her ;)

Ting går absolutt på fram, og vi byrjar sjå lys i enden av tunnelen!
Gubben min står på, han er så flink!! Vi har fått hjelp av snille Arne og ikkje minst papen` min òg, men eg er skikkelig imponert over min ektemake! Må få skryte litt av han ;)

Det blir seine kveldar no med jobb i huset og tentamensretting, så dette blir kjapt og enkelt:

Hallen! Til venstre kjem den svarte doble inngongsdøra, inn til gjesterommet rett fram, fram og til høgre er det inne til gjestetoalett/bad, og stor opning inn til høgre er inn til stova og kjøkkenet. Trappa er levert, og snart erstattar den den brune trappa ;)
Er veldig nøgd med fargen på veggen, og med flisene!


Frå loftstova mot trappeholet: kontor inn døra til venstre, og inn på badet rett fram!


Alven sitt rom! Vart litt kvitt alt her, så eg malte den eine veggen her inne - måtte bli litt jenterom ;) Her er stort sett det meste klart! Kanskje go`jenta bare kan flytte bort med ein gong?!? Ho treng eit eige rom no, og baby call`en virkar jo bort til oss... ;)


Badet! Her har vi leigd inn fagfolk til flisinga...kanskje det beste... Mørkebrune fliser på golvet, kvite med litt struktur på vegg.


Disponibelt rom/ ekstra gjesterom.... ALTSÅ: roterom dei første vekene....månadane...åra?!?.. ;)


Kontor/hobbyrom! ÅÅÅÅÅÅ! Kor eg gler meg til å kunne få fram igjen hobbysakene mine, og bare kunne ha det liggande framme heile tida, gå til og frå.....


Tapeten min!!!!! Er supernøgd med denne fondveggen i stova! Merkelige greier, men då eg kom heim frå jobb i dag og såg dette så vart eg så fantastisk glad!! Ikkje meir som skal til ;) Ein herleg tapet frå Osbourne & Little som eg fekk bestilt frå BerleTaburetten. Syns den er så fin, og den gjer så mykje med dette rommet! ME LOVE! ;)
Må opplevast live - bare kom!!

Ja....her manglar det jo noko vesentlig.... Industristil kan vere tøft, men eg trur vi står over betonggolvet... Her blir det lagt golv i helga! Og så kjem det nok nokre lister opp òg etterkvart vil eg tru.


Ja, og så kjøkkenet då. Nett no er visst dette roterommet! Kjøkkenskroga er ferdigskrudd, og klare til å monterast på vegg - heldigvis av fagfolk! Kjøkken: Lidingö frå IKEA. Syns fargen på veggen vart bra òg, Sahara heiter den.
Det var det for no - kjapt og gale!!

3 kommentarer:

  1. Så bra Anne!!
    Dette kommer til å bli så flott....og håper jeg får ta en "kikk"...
    Lykke til i innspurten !! Snart sitter du i godstolen og nyter den flotteste utsikten i bygdo :o)

    SvarSlett
  2. Ojoj :)!
    Eg vil gjerne komme og sjå! Ser verkeleg kjekt ut altså!
    Klem til alle :)

    SvarSlett
  3. Heisann!! Gu kor spennende:)Plutselig står vi på trappen for å se... Men ka i allverden skal dokkar bruke all tiden som kommer etter dette til????BBG

    SvarSlett