mandag 20. desember 2010

ENDELEG!!!!!


Velkomen inn til oss!!
Endeleg vart huset ferdig! Vi nådde målet vårt, og kom inn før jul....vel og merke er det ikkje særleg "julete" her inne no... Her er esker, plast og papp overalt! Møblar her og der, og gamle ting og tang som eg burde ha kasta før , er no her og eg veit ikkje heilt kvar eg skal plassere det...

Men men, vi får ta tida til hjelp, så kjem vi nok inn på skikkeleg etterkvart.

Her kjem eit lite biletras iallfall.... Bilete har vi ikkje fått tatt sjølv, så her kjem lånebilete frå dei som har gjort ein formidabel innsats og draumen vår verkeleg! http://byggmesterskaatun.no/ferdigstilte_prosjekt/enebolig_brothaugen/



Eg er supernøgd, og forstår nok ikkje heilt at dette er vårt (og banken sitt;)), og at her skal vi bli!















5 kommentarer:

  1. Det ser aldeles super nydelig ut!! Gratulerer så mykje!

    Klemmeklem

    SvarSlett
  2. Hei Anne!
    Gratulerer med huset...og godt nyttår!!
    Tenker du koser deg :o)
    Kjekt at du ville bli med på utlodningen.....hadde jo vært grådig praktisk om du vant :o)

    SvarSlett
  3. og praktisk ble det!! Brukte random.org og havnet på 25...og det var deg!
    Grattis!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med nytt hus. Beste tomta i byn som "tore tang" sangen sier (o:
    Gleder meg til å ta en kikk (o:
    Klem Tove Linn

    SvarSlett
  5. wow Anne, congratulations on your new home, it is amazing! Soooo beautiful... good luck living there,
    Love, Maaike

    SvarSlett