onsdag 13. oktober 2010

STOOOOOOR terrasse!! :)


DÅ er huset klart utvendig! "Bare" litt småmaling igjen, t.d. rekkverket oppe på altanen som òg er ferdig no. Eg syns det vart kjempeflott!! Flinke byggmester Bjarte :)

Inne skjer det eigentleg mykje òg, absolutt viktige saker, men slike saker som ein kanskje ikkje ser så mykje...dersom ein ikkje ser opp i taket då, og legg merke til ventilasjonsanlegg og slikt som er komen på plass! No gler eg meg til å sjå at veggane kjem opp snart!


No er det terrassen som nærmar seg ferdig. Vi får ein STOOOOOOR terrasse, og her gler eg meg til fine dagar! Kan dekke eit ganske bra langbord her ;)
Vi har jo hatt eit nydeleg ver i helga som var, så då var husbonden og pappa ute og arbeida stort sett frå morgon til kveld. Flinke manna`!


Her skal det altså bli beint... ;) Og så, litt innpå kanten, skal det komme eit stål/galvanisert rekkverk, som skal målast svart.


Alva sit trygt innpå terrassen og sjekkar båtlivet på fjorden. Ho virka ganske så nøgd ja, spesielt med "trene-på-å-gå"-høva på den nye terrassen!

2 kommentarer:

  1. Så langt dere er kommet nå da....rene drømmehuset dere får Anne!!

    SvarSlett