mandag 13. september 2010

Det kvite huset


Det nærmar seg ferdig hus utvendig, og ferdig måla hus - utvendig :)

Husbonden og pappa har stått i og måla mykje! Herleg å få det ferdig no i år, så kan vi konsentrer oss om hage og slikt neste år.
Og bare sånn til opplysning så har eg måla nokre av "vannborda" før dei kom opp på huset.. ;)

Her, framfor heile huset, fram mot fjorden, kjem det terrasse no snart, som gjerdet skal festast i.



Siste innspurt utvendig som sagt. Takstein, lister, takrenner, osb. er snart ferdig og på plass!



Og så kan eg bare gle meg til neste haust... Då skal eg sitte på terrassen eller balkongen med eit ullteppe rundt meg, ein god, varm kopp te, og bare kikke på den nydelege kveldssola som skin på fjella på andre sida av fjorden... :)

2 kommentarer:

  1. Så deilig med helt nytt hus. Det begynner å nærme seg nå.

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  2. Skjønner jeg snart må komme på inspeksjon igjen :) Looking good!! Og den utsikten...ja..kan ikke beskrives altså!!

    Klems

    SvarSlett