søndag 8. august 2010

Mens eg ventar.....







...på at huset skal få "kvilt seg" og tørka ferdig i ferien, har eg, av alle ting, funne fram symaskina. Mamma si symaskin, må vite. Eg har ikkje ei eiga, for å sy har ALDRI vore noko for meg. Eg hugsar ikkje kva eg hadde i tekstilforming på ungdomsskulen, eg må vel ha fortrengt det.




For nokre år sidan kjøpte eg eit kvitt stoffstykke der eg berre skulle sy inn kantane for å bruke stykket til duk, men det er ikkje "berre berre". Eg kunne jo ikkje ein gong sy ei rett linje!





Men så er det sånn då, at eg har sett så mykje fint som eg har hatt lyst til å prøve å sy sjølv. Mykje kan ein kjøpe, men det er ofte dyrt, og så er det jo kjekt å få til å lage noko sjølv òg.




Tidleg i sommar var eg på Stoff og Stil, og du kor mange fine stoff som var der! Så eg kjøpte. Og posen med stoffa har blitt liggande i boden. Men no i veka fant eg ut at det var berre til å kaste seg i det, og prøve seg fram. Det gjekk ikkje så verst då, eg klarte til å med å feste tråden riktig på maskina ved første forsøk! Kanskje det er litt slik som å sykle? Når ein først har lært det, så..?!





Resultata vart iallfall ei vimpelrekke som alven skal få ha på rommet sitt i nyehuset, og ei pute til kjøkkenbrisken min. Og får eg sei det sjølv, så er eg ganske så nøgd!




Kanskje det blir ønskje om symaskin til neste bursdag?? :)





3 kommentarer:

  1. Se der, du kan jo sy jo ;)

    SvarSlett
  2. Helt imponert anne :o)
    Om du ikke har sydd siden ungdomsskolen så må jo dette være flott.......:o)
    kjempesøte vimpler til veslejenten sin rom og så skjønt med puten!!
    Kjekt å holde på med slikt mens du venter.....ha en fin søndagskveld :o)

    SvarSlett
  3. Hei,

    Takk for koselig hilsen fra deg:)

    Så fint du har sydd. Både puta og vimpelen var nydelig, dette blir nok ikke det siste du syr tenker jeg;)

    Ser dere bygger hus, så spennende.

    Ha en flott lørdagskveld!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett