onsdag 3. mars 2010

HAPPINESS IS NOT HAVING WHAT YOU WANT, BUT WANTING WHAT YOU HAVE


Ja, gid det var så lett.... Fornuftig og klokt sagt, og heilt rett - men eg skal ærleg innrømme det: EG BLIR GLAD NÅR EG FÅR KJØPT MEG NOKO NYTT SOM EG HAR HATT LYST PÅ! Sånn. No er det sagt :)

Sitatet er forresten frå strikkejakka mi frå Chill Norway. Lett for dei å skrive noko sånt, dei som lagar dei lekraste plagg som eg er blitt så glad i, og som kostar ein liten sum. Haha!

Så då tenkte eg vise fram den nye hylla mi som eg har kjøpt hos Lobelia. Og eg vart skikkelig glad då den kom opp på veggen. Glad, ja!

Lysestakane frå Riviera Maison var julepakke til Anne FRÅ NISSEN!!! Tenk kor glad eg vart då! Dei berre låg heilt plutseleg under juletreet, og ingen skjønte kor dei kom frå... ;)

Saman med hylla frå Lobelia snopa eg meg ei ny, FANTASTISK bok!
Romantiska hem & Inspiration i vitt.

Denne og ei bok eg hadde frå før, Inred och dekorera ljust och lantligt (kan òg kjøpast hos Lobelia), er bøker eg kan sitte og bare bla og bla i... Inspirasjon, kom!
Ekstra kjekt på dei berømte vinterdagane og sitte inne og kose seg med desse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar