onsdag 3. mars 2010

Det snør, det snør, tiddelibom...


..nå snør det MYE mer enn før... :)



Du verden, det er faktisk forståeleg at ein pratar mykje om veret i desse dagar. Slike mengder med snø som det er no kan ikkje eg hugse at det har vore før
(no er ikkje eg SÅ gamal då, men.. ;)).

Eg har ikkje så mykje nytt å vise frå tomta enno, men det er faktisk arbeid på gang der. Snøen har ikkje vore ein stoppar for dei arbeidssome karane vi har leigd inn, nei. Dei går til og med og kostar og måkar snøen bort frå muren og steinane slik at dei kan halde fram med arbeidet sitt! Sånt likar vi, og sånt viser arbeidsinnsats!

Gravemaskin i soloppgang....

Men trass i at det blir nok snø til slutt, og vi ikkje heilt kvar vi skal gjere av alt saman, så er det flott òg...spesielt på dei solfylte vinterdagane...
Og så må vi hugse på pip-pip`ane då... Shit..plutseleg kom eg på at det er MITT ansvar no når dei ellers fugleansvarlege i huset har flykta til varmare strøk, saman med andre fuglar...

Ja ja, det er no litt sjarmerander òg med denne snøen. Det hjelper iallfall ikkje å vere negativ og berre klage! Kor ofte har vi på Vestlandet eigentleg ein SÅ stabil og fin vinter? Regnet kjem tidsnok!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar