mandag 8. mars 2010

Der det er hjarterom...



I eit innlegg tidlegare skreiv Lobeliadama om "hjarter i heimen", og eg tenkte hive meg på :)


I denne husbyggeperioden, så bur vi i ein liten leilighet på ca 40 kvm...litt overgong frå einebustaden vi hadde tidlegare.. Men alt går! Iallfall når ein veit at det berre er for ein periode. Tenk så mykje vi har å sjå fram til!!! Og så mykje meir som må ryddast og haldast reint!!!...


TIPS: Den kvite krukka er kjøpt på MesterGrønn til 30 kr! Superbillig syns eg :) Planten, som eg aldri hugsar namnet på, men som eg er veldig glad i, kosta 35 kr, så dette vart eit fint og billig innslag i heimen.


Men i alle fulle fall -

"Der det er hjarterom, er det husrom" . Så når nokon vil på besøk så trenger vi oss saman i 2,5-seter`en vår, har det ganske intimt, og veldig koseleg :)



3 kommentarer:

  1. Pene bilder :) Planten heter "pletter i luften" men har nok også et mer seriøst latinsk navn...Den er en av mine favoritter også.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for fin kommentar på brudebuketten!
    Kjekt om du tar en tur i butikken! Jeg har fri mandagene. Du må komme en dag når jeg er der..;)
    Veldig koselig her hos deg!
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  3. nydelig blogg du har Anne.
    ønsker deg en flott uke og ikke for å gi deg dårlig samvittighet, men besøk har du lovet....

    anne marit
    har lagt deg til i bloggen min, håper det er greit da

    SvarSlett