torsdag 28. januar 2010

Barnedåp

3.juledag vart Alva døypt.
Namnet Alva kjem frå alv, og alven er eit teikn på når det umogelege vert mogeleg/trua på det umogelege. Ganske fint syns eg :)



Alva var riktig så snill heile dagen, og sov seg gjennom stort sett heile gudstenesta. Einaste var då mamma skulle fram og synge, då gav veslejenta frå seg litt lyd...skal eg ta det som eit hint av noko slag, eller?? ;)

Dåpskjolen er ein gamal kjole, sydd på slutten av 1800-talet av mi oldemor, altså Alva si tippoldemor. Både eg, far min og farmora mi er døypt i kjolen - og mange fleire i slekta. Stor stas :)

Middagen hadde vi i ein restaurant like i nærleiken her, og kaffien heime etterpå. Eg klarte ikkje å dy meg heilt, så eg måtte pynte bordet litt til middagen òg, slik at det vart litt "oss". Eit lite glimt av bordet - brukte fattigmannssølv av ulikt slag, mest kvite og nokre rosa lys, kvite englevinger, og kvite og rosa blomar som ei venninne laga til for meg, og rosa serviettar. Det vart ganske så greit :)

2 kommentarer:

  1. For en søt liten herlighet! Og det teppe i bakgrunnen var jo bare nydelig, hehe :)

    Klem Liv

    SvarSlett
  2. Japp, verdas beste vesle herlighet ;)
    Og teppet er superfint! Har fått SÅ masse skryt av teppet,Liv`en :)

    SvarSlett