mandag 11. januar 2010

ALVEN VÅR


1.oktober vart vi foreldre til ei velskapt lita jente - vårt etterlengta vesle mirakel! Tenk så fantastisk - ti små fingre og ti små tær. Alt er på plass! Ein kan seie kva ein vil, men livet får verkeleg ein ny dimensjon. Andre ting er ikkje like viktig lengre. Vi har fått ei fantastisk gåve! Ei gåve, med til tider god lungekapasitet og godt temperament... ;) Godt dei seier frå når det er noko dei vil, seier eg! Og når jenta er 3 mnd og sover heile natta, smiler og bare er GOD, ja då tåler vi litt lyd innimellom!
Heldige meg. Heldige oss!

2 kommentarer:

  1. Hei Anne!
    Og eg gler meg til å følge dåke på bloggen! Nydelige jenta! Det er ei gåve å få barn. Nyyyt kvar dag.



    Go klem frå Synnøve

    SvarSlett
  2. Takk, Synnøve!
    Så koseleg med helsing frå deg :)
    Ja, det er verkeleg ei gåve, og eg er SÅ utrulig takknemlig!
    Håpar det står bra til hos dåke` òg! Du nyt å vere heime? :)

    SvarSlett